Meet me halfway.

Varit å sett New Moon ikväll, den var bra. Tur att det är jag som slipper välja mellan dom där två killar? Nej har nog med att tänka på vad jag ska plocka för lösviktsgodis i min påse, osv :P

Ledig tors å fredag. Kan det bli bättre? Gav bort ngr timmar på lördagen så jobbar knappt 10 timmar i helgen, lördag och söndag alltså, och nu pratar jag totalt, inte per dag :D Pengar suger ändå, spelar ingen roll om du får en femhundring mer eller mindre i lön.

Hade en dålig dag på sunderbyn idag.. vet inte var bara inte min dag. Jaja, kan vara skönt att jag har praktik först måndag då.

Helgen? Funderar på att kanske fara till Stuk på lördagen, men trubadurkvällen gör att jag tvekar...... Tycker dock att all öl och vinflaska tittat på mig nu i för många veckor med sina hundögon "duger vi inte längre? :("



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0