Fettovecka eller?

Laddat för en fettovecka eller?
Willys:
Lösgodis 39,90kr/kg
Naturgodis 99kr/kg
Powerking 3 för 15:-

Ica:
Sia glass 0,5liter 3 för 25:-
Coca Cola 1,5liter 3 flr 30:-

Åååååååhh säger jag bara.. haha var och köpte allt det där igår, eller inte allt, köpte inte glassen, men nog var jag sugen allt ;)

Igår såg jag förresten en riktigt skräckis, fy fan, man sätt på helspänn filmen igenom, Tror inte man fick 5 lugna minuter faktiskt :S The haunting un cennecticut hette den iaf! I slutet, eller efter en timme tyckte jag att vi skulle tända lampan men min "modiga" filmpartner tyckte det skulle förstöra stämningen. Dock i slutet av filmen satt vi båda ihopkurade tillsammans haha.

Var och tränade idag, ett benpass, skulle köra lite kondition efteråt men såklart var alla maskiner upptagna och jag vägrar att cykla! Så jag "tvingade" med Sandra på en runda runt udden, var riktigt skönt väder faktiskt!! Sedan hade vi en mysig fruktstund, vi kan ju inte äta godis varje kväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0