Kan jag bara få njuta lite?

C-uppsatsen är INLÄMNAD!! Och idag ska jag vara HELT ledig från skola och jobb :) trots kommentaren jag fick igår fick från en klasskompis. var ngt i stil med: "Äntligen helg? Du vet väl att examinationen är mån eller tis, hoppas du hinner förbereda dig tills dess och göra powerpoint presentationen"... åh!! Får man bara njuta ett tag över att man iaf har lämnat in C-uppsatsen!?!?!

Vaknade tidigt idag, kl 6 hihi... Jag och Madde ska strax på Willys, tänkte bara låta dom öppna först ;) Sen ska jag försöka tvätta lite tidigare :) Sen staaan! :D La undan en skjorta igår på hm jag ska köpa :) Sen knästrumpor och ett hårband! :) Tänkte försöka hålla i pengarna lite denna månad haha ;)

Nej ska fortsätta samla ihop tvätten nu!
Borde hinna träna innan stan tänkte äta lite gotta ikväll ;) Sen blir det nog en skräckis som skulle gå på 6an, men det beror på om jag får sällskap eller inte.. törs inte se den själv :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0