Kickar!!

Den senaste tiden, typ sen jag började komma igång med träningen, har det varit nästan pest att träna. Men jag har ändå släpat dit mig, gjort det jag ska för att sedan gå hem och få äta lite :) Idag skedde det jag längtat efter! Fick enorm träningskick efter träningen, såna känslor gillar jag!! Tror det berodde på att jag hade lite nya blandat med fräscha träningskläder på mig. Så med andra ord, nu behövs massa pengar till nya träningskläder... såna är dock ganska dyra ja, får se hur jag ska lösa det ;)

Skulle ha en riktigt effektiv pluggdag idag, visst har jag fått lite gjort, men inte så mkt som jag hade hoppats på, men nya tag imorgon!

Blev lite häng med M, ikväll. Vi tog en tripp till Willys, handlade självklart bara nyttigheter såsom: Pepsi Max, lösgodis, läkerol och en chokladkaka :) Fick en kommentar på Willys då jag stod och plockade lösgodis: "inte är det lördag idag inte?!" Hallå, har folk missat att idag är det faktiskt lillördag ;)

Tror jag hittat min vinterjacka nu som jag vill ha.. men har bara kikat på nätet, så nu återstår det att gå och kika i affären för att se hur den ser ut IRL.. tror dock inte att den kan se annat än bra ut ;)

Kan jag bli tröööött nu så jag får sova tack..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0