Panik.

Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Madde påpekade idag att C-uppsatsen ska vara klar på måndag!! Jag trodde att vi hade 2v till på oss typ... aj aj, aja tur att jag är ledig helgen iaf!!

Pappa har varit förbi för ett tag sen och borrat upp min skohylla som jag fått låna av Annie, blev mkt bättre såhära :)

Nu sitter jag och väntar på bussen, ska till skolan.. kanske borde förbereda ngr frågor tills dess? Ah det får jag göra i bussen hinner som inte nu riktigt :P

Igår vad jag och hälsade på familjen Mäki/Pettersson, gillade deras tillökning myyycket. Grymt söt var Noah :) Vill egentligen fara till dom igen ikväll och hälsa på, men låter dom få lite tid för sig själva och sen har jag som sagt en del plugg att göra. Träning är iaf bokad 19.30 idag, blir förhoppningsvis (beroende på om maskinerna är lediga) en del kondition, kanske lite armar och axlar på det?

Nej nu packa väskan och fara till skolan!


Kommentarer
Postat av: sussa

Ja gudmor måste hälsa på ofta! ;)

2009-10-07 @ 18:00:27
URL: http://www.sussnanna.blogg.selogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0