Filmkväll.

Skoja inte att dagarna passerar snabbt, lite för snabbt :S

Kom just hem från Helex, tog ett litet konditionspass, ska luncha på stan senare idag sen blir det film ikväll, The Proposal. Riktig tjejfilm = en film i min smak :) Med andra ord finns det en stor risk att det blir en lite onyttigdag. Och vad jag sist hört förbränner man inte så mkt att sitta på aset framför datorn så ;)

Jobbhelgen börjar närma sig, ångesten har redan kommit. Måste försöka få in lite plugg i helgen men vet inte hur det ska kunna gå.

Nej nu ska jag duscha innan mitt besök kommer ;)

Snart är mitt bevis från mitt helgäventyr borta! Tack för det :D haha.


Kommentarer
Postat av: Ann-Helén

Proposol ju!;) hehehe

2009-09-30 @ 14:13:59
URL: http://anniehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0