fullt upp.

hade riktigt bra tid hemma i byn, var lugnt varvat med plugg och massa promenader. I fredags inträffade dock ngt tråkigt, Arthur "valde" att lämna oss. Blir begravning nästa fre.

Annars då? jag jobbar på med C-uppsatsen så gott det nu går. Sakta framåt, men säkert? haha jaja.
Kom just hem har varit och kört ett hårt kondispass + lite mage och rumpa på helex, skönt men shit så död jag blev.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen försöka hinna med lite plugg och vill även kika förbi Emelie en sväng (hon har blivit mörkhårig!) innan jag ska iväg på middag kl 17. Har planer nu för hela veckan, imorgonkväll har patrick bokat mig, middag ev fest på fre med tjejerna (?), sussa har mig på lördag och söndagen jobbar jag. Full vecka med andra ord, men det är väl bra? :)

Nej nu duschen, ska testa mitt nya balsamspray sen från Elvital som jag köpt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0