In tha buuun.

Igår satte jag mig på bussen och åkte mot Ötå. Sov halva vägen och betalade bara för halva vägen = en bra bussresa måste jag säga. Alltså jag fattar inte, men har kommit undan massvis av ggr utan att behöva betala för bussresan. Aja busschaufförerna gillar väl mig eller ngt :) eller så ser jag ut som en fattig loodis som dom tycker synd om hahhaha.

Dagen har spenderats med att läsa igenom lite projektplaner, känns inte som att min suger sååå mkt nu när jag läst dom andras ;) Åt en god efterlängtad lunch, stekt ägg, oxpytt och skivade rödbetor till. Seriöst var närmare 10år sen jag sist år det. Blir samma lunch imorgon, tar nog ett tag innan jag blir less det. Efter lunchen tog jag en promenad runt byn, ofc började det dugga, men jag smälte inte bort.

Har även varit och handlat med mamma, köpt hårfärg får se om man orkar färga ikväll innan bastun! Sitter och väntar på att våran "gäst" ska fara så vi kan äta middag. Seriöst jag fattar inte, är typ alltid besök här vid middagstid.... hmm, kanske dags för lite hyfs? :P

Idag på min promenad såg jag en skylt vid en affär: "affären är obemmanad, vill du handla kontakt XXXX" haha lite sjukt, bor det bara ärliga människor här i Ötå?

Just ja, efterlyser kålrot! Finns varken på ica eller konsum = helt slut i byn och det är höst. Viktig vara, katastrof ju.. åhh vill ju ha det i våran blandning av ugnsrostade rotfrukter imorgon :(


Jaja kan folket dra nu så jag får ÄTA!!!!!! helvette...

Kommentarer
Postat av: Blomman

dom kanske vill ha mat era gäster? aldrig tänkt på det? :P

2009-09-11 @ 11:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0