Mitt liv.

Undrar vart det tagit vägen? För det jag gör nu räknar jag inte till mitt liv, usch. Känns som att jag jobbar i motvind hela tiden faktiskt. Går nästan mer bakåt än det går framåt :S Imorgon seminarium, total sågad kommer jag bli, eller egentligen så finns det ju inte så mkt att såga när man inte har gjort så mkt :P

Kom tillbaks till luleå idag! Kändes riktigt tomt till en början måste jag erkänna, men bättre nu på kvällen. Är bara det när man är hemma har jag folk runt om mig hela tiden, och i Luleå känns det mest som jag sitter och muppar i lägenheten (vilket jag också gör) och skriver C-uppsatsen.. aja inte sååå många veckor kvar, på gott och ont.. Ont är att jag känner ännu meeeeera panik :S + att sedan börjar praktiken............10v :S Vet inte hur jag ska orka ta mig upp kl 5 :S

Blev ingen träning idag hann inte :( men imorgon har jag bokat in en tid med min träningsbuddy, då ni!!

Beställde en färginpackning idag från MariaNila, ska testa den och hoppas att jag inte vill färga/tona håret varannan vecka. Internet är så bra ibland, mycket billigare där än att gå och köpa sakerna på stan.

Nej nu ska jag kika på det nya avsnittet av desperate h sen sova för att vakna till det underbara seminariet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0