Order.

Fått en order om att bli bättre på att blogga och lägga upp bilder i bloggen, så kanske att jag tar åt mig och följer den ordern :)

Oj såg nu att jag inte bloggat på länge, som tur är så händer det inte så mkt i mitt liv. har pluggat, tränat lite och jobbat ngn dag sen sist!

Är hemma i byn ihelgen iaf, vi hade bergravning för Arthur i fredags. Var som en släktträff med alla Kummus. Riktigt trevligt att träffa Helena iaf och ngr andra då, men var ju  länge sen jag sett henne. Kändes dock inte riktigt som så, man kan fortsätta prata med henne som att man sett igår eller bara att uppdateringen varit lite dålig.


Igår var jag med mamma på Ikea:
- köpte galgar

- 2 dukar från hemtex

- 3 ljuslyktor från IKEA

- en kavaj från H&M

- ny hårfärg
- 2 par skor



Har en liten deadline till imorgon med C-uppsatsen, och jag riktigt känner hur paniken kommer krypandes så nu ska jag sätta igång iaf! Imorgon kl 9 bär det av mot Luleå iaf!

Laater!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0