Det goda livet.

Igår slog jag rekord med steg på jobbet! Kom nästan upp i 10 000 :) Och tur var det eftersom det regnade när jag slutade så var inte frestad över att behöva tvinga mig ut på en promenad innan bussen skulle gå!

Var ganska lite folk som åkte buss, skönt :) Sov ända fram till Kalix sen träffade jag Markus på bussen, han åt på frasses och jag testade ngn ny magnusglass som jag blev besviken på! Är dock så nyfiken på nyheter att jag alltid eller oftast måste smaka :)

Välframme i stugan möttes jag av butterkaka, kyckling/bacon/broccolipaj samt en laxpaj med sallad till. Blev lite tv häng, sen bastu med bastuöl till såklart och ölkorv :) Lite för mätt somnade jag innan 12! sovit till halv elva idag, sjukt skönt!

Ska ge mig ut på en promenad här på ett tag sen ska vi åka in till Ötå och laga till tacos till in bror som sitter och sliter med högskoleprovet just nu!

Har anmält mig intresserad av 2 st 2or hoppas jag får fara och kika på dom :)!
Nej nu se lite TVD annars kommer Patrick bli arg på mig snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0