Dr Tand.

Det första jag gjorde idag när jag vaknade var att ringa till tandis! Hade tur och fick en tid redan idag, 9.50. Stressade iväg till gymmet för att hinna köra ett pass. Hann med 30min på bandet + armar och bröst, så jag är mkt nöjd! Snabbt hem, borsta tänderna och sen iväg. For dit med träningskläderna haha :) Har bestämt mig för att de ska få lägga en krona åt mig, inget annat håller ju! Visst lite dyrare men i längden blir det nog billigare så ofta som "fyllningen" lossnar. Det kommer inte vara direkt gratis att lägga en krona, men det blev ändå bra mkt billigare än jag väntat mig så jag friade faktiskt därefter med att köpa ett par nya jeans på Cubus. De från Gina är tillbaka lämnade, hade fan fått trycksår av dom seriöst!! :S :'(

Sitter nu och äter lite efterrätt :) Turkisk yoghurt med valnötter och ringlad hounung över. Mkt gott :) Har börjat äta naturell yoghurt till frukost, inte alls lika gott som vaniljyoghurt så tänkt byta tillbaks. Men idag hos Dr Tand såg jag skillnaden i sockerbitar mellan frukt/vanilj och naturellyoghurt. Helt sjukt ju! Kan säga att jag kommer forts med naturell, är ju inte direkt äckligt så jag överlever nog! ;)

Nej ska hoppa in i duschen nu sen förbereda middagen i sina matlådor, går kväll både idag och imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0