Härlig helg!

Igår var det massa gotta som stod på menyn, grillning och även bastu då såklart!

Slocknade redan före 23 igår då jag och mamma skulle mysa och kolla tv. Vilket trevligt sällskap jag är ;) Men nu är jag riktigt utvilad iaf efter denna helg, känns skönt. På ett tag (?) kommer jag även flytta hem och bo där i 1-2v känns ganska bra det med. Trivs hemma, samtidigt som det är skönt att komma hem till mitt eget hem :)

Vi åkte till Ötå idag redan vid 12, gått en runda runt byn och sen har mamma lagat gomiddag! Lax med romsås och sallad till, såklart fick jag även med mig hem en matlåda ;)

Nu ska jag strax bege mig ut på en promenad, funderar över om jag ska ta mig en lååång en dvs 2timmars eller inte? Sussa ville inte med på den långa iaf, men jag har ju min mp3! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0