Kyligt.

Söndag idag dvs vilodag. Nja inte direkt för mig. Har lite att göra idag. Känns dock väldigt skönt över att tvätten och städningen gjordes igår! :) Sitter och laddar lite tänkte ta mig en promenad här snart,  luncha sen gymmet, färga håret och sen ikväll blir det film. Paranormal Activity, hoppas jag inte blir alltför skadad av filmen! :S

Värmen i lägenheten fortsätter lysa med sin frånvaro, 18,5 igår när jag kom hem gått upp till 19,5 nu iaf..

Ringde Jysk i fredags och väntat på att dom ska ringa mig, ringde även igår och liksom "hej ni skulle ha ringt" idag har dom faktiskt ringt hör och häpna. Ska få en ny sittdel till min soffa. Gulligt att killen trodde att jag skulle komma dit med den gamla samt hämta den nya. "det finns ju en orsak till att jag tog hemleverans". Hoja.. aja på tisdag kanske jag får min nya del levererad återstår att se, hoppas inte hoppas för mkt heller.

Nej dags att ta den där prommisen nu tror jag! Var en dålig stegdag igår, just över 9000... BAD :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0