ledig helg :)

Så skönt när man är ledig helgerna tycker jag och det är just vad jag är denna helg! :) Igår var jag och hämtade ut typ världens största och tyngsta paket ever.. 4kg proteinpulver, nu ska det drickas kan jag säga! haha, 40-50 dagar ska det räcka om jag sköter mig om orkar dricka det :) Senare fick jag med mig en vän till godishuset, tur att jag var lite slut i armarna efter att burit pulvret = blev inte att köpa en såå stor påse där då ;) men iaf så att det räckte till idag!

Varit och gymmat på morgonen, slängt i ngr tvättmaskiner, sedan har jag haft dejt med min kusin på stan. Vi passade även på att lunch på Sushibar. Komponerade en egen rulle som jag tyckte var nice :) Handlade inte så mkt, ett tublinne, sen hårfärg x 2 får se om man kanske slänger i en ikväll :)

Mycket av min tid går åt att fundera på vad jag ska göra.. vad jag vill göra? vad orkar jag göra? som nu:
- färga ikväll eller inte?
- städa eller inte?
- ta en promenad eller inte?
Det är inte lätt att vara Anna ska ni veta och bråttas med denna beslutsångest! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0