Njuter av tillvaron!

Igår var det jobb till halv fyra. Därefter gick jag och klippte min pannlugg, såg seriöst ingenting! haha känns skönt att fått tillbaka synen :) Därefter blev det middag på Subway sen film, Grand Tornino. Filmen var bra, men lite seeg! Avslutade kvällen med en promenad runt sjön, greys och sedan läste jag ut min bok "Veronica bestämmer sig för att dö". Nu återstår det bara att hyra filmen :)

Jobbar kväll idag, invigde dagen med att gå en ca 2 timmars promenad! Nu ska jag strax hoppa in i duschen för att tina upp lite, sen äta lunch och sätta mig på bussen! Imorgon är jag leeeedig! Ska fira det med ett besök på godishuset :), dock först ett gympass ev en promenad ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0