Strejkdags :)

Visst dök hon upp, Marie, på morgonprommisen! Förlåt att jag tvivlade på dig ;) haha. Var skönt att få gå en rask promenad. For hem laddade krafterna sen blev det gymmet med Tina. Därefter bjöd jag henne på nyttig snabbmatslunch! Mätta kollade vi film, The Box. Denna film är även den en "hyr ej film". 30-40 första minutrarna är bra men sen njaeeeeeee... Har 2 nya filmer nu på listan som jag ska hyra, eller 3 men måste först läsa klart boken till den!

Gått nästan 23 000 steg idag, yeaah!
Nu ska jag stryka lite sen renbädda sängen, duscha och krypa ner och läsa lite i min nya bok! Tror jag ska köpa mig ett par nya jeans imorgon bara dom finns kvar :)


Varning för denna film! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0