Lovely day!

Oj vilken härlig dag jag haft! Började dagen med en sovmorgon. Åt en god frukost därefter och tog en lång dusch! Sedan var det dags att gå på stan med Sussa och Noah. En lunch på Sushibar var inte helt fel! Kom hem, låg och läste lite sen begav jag mig mot Porsön för att träffa Tina. Lagade (okej jag gjorde salladen) god fräsch middag och sedan "kollade vi film". Ngn Pippa Lee film var inte så bra, intressantare att surra iaf :) Har idag fått provsmaka lite Brieostar, gotta!

Älskar vänner som gör en glad, pigg ja :D Idag känner jag mig lycklig och inte bitter och sur som jag var igår.. tror dock mkt berodde på den grymma tröttheten! Ngr till lediga dagar hade inte varit fel men det vankas helgjobb. Har jag tur nästa vecka kanske jag bara jobbar 3 dagar ;) En sak är iaf säkert, ska "hem" till stugan över helgen. Ska bli mysígt att grilla å bada bastu nu när det blivit mörkt :)

Ett av dagens inköp (sifforna syns betydligt bättre irl, blixten förstör. och ja jag vet att jag behöver en ny kamera):

                              

Dagens fundering: hur slammas en tablett?? (ps. hämtat från fass, faktiskt... inge slang här inte?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0