Varför sova?

Har ytterligare en skön arbetsvecka som snart är slut faktiskt :) Igår var jag ledig. Passade på att göra bort alla mina "att göra" så att jag får vara ledig ihelgen och slipper ägna mig åt ngr tråkigheter! Därav var jag och storhandlade, storstädade, tvättade och gjorde bort alla ärenden på stan! Kändes som att jag åkte runt i hela Luleå (var till storheden en gång, sen till kvantum) haha.

Vaknade kl 8 igår för att jag inte hade ro att sova när jag hade så mkt att göra. Idag? Fattar inte varför jag är vaken så fråga inte. Jobbar kväll idag. Ska inte göra ett skit innan jobbet förutom lämna tillbaks gårdagens film, Bounty Hunter och passa på att ta bolaget i samma veva. På lördag blir det nämligen utgång på Stuk!! Annars blir det en lugn helg! Ska träffa min kusin Helena också på lördagen, luncha och strosa lite på stan :)

Nej nu är mina ägg klara dags att forts äta frukost, sen ska jag lägga mig och läsa och förhoppningsvis sova en timme till eller två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0