En ny baby.

The vampire diaries igår var både mesigt och spännande :) Dock blev det inget frossande i glass och godis för mig, hade ätit godis under dagen så att jag kände att det räckte för den dagen om jag säger så :P Men var inte precis som att jag satt och var sugen.

Har jobbat till 4 idag, vilket har inneburit ytterligare en tidigare morgon. Är faktiskt inte så farligt att stiga upp tidigt tycker jag. Tränat bra nu i 4v och det verkar som att träningen faktiskt gjort mig lite piggare? Tänkte på det idag då en arbetskompis sa till mig att när hon tränar behöver hon inte alls lika mkt sömn, stämmer nog för min del med. Förut kunde jag vara död även fastän jag sovit 8-9timmar under en natt.

Har lagat till mig lite matlådor idag efter jobbet, diskat, tvättat, och har klickat hem mig telefonen. Denna blev det:

 

Det här är min nya baby, en Samsung S5230, Snow White!
Köpte till ngt sorts genomskinligt skal som ska skydda den från att få repskador, kostade inga stora pengar så suger det är det lite skitsamma!

Nej nu ska jag renbädda, hämta andra hälften av min tvätt, ta en dusch och sen lägga mig i sängen för att se lite film. Vet du vad...? Jag har riktig sovmorgon imorgon, till 10.30 om jag så vill, sen när jag vaknar är en annan sak haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0