Helgen som var.

Då har ytterligare en helg passerat. Denna spenderades i Ötå. På fredagen var det bastu, gotta och film med mamma som gällde. Lördagen var det dop, och ngn öl sedan på kvällen. Nu är jag tillbaks i stan iaf och även ledig imorgon! Skönt! :)

Imorgon ska jag träffa Peter på Helex och få mig ett nytt träningsschema, tur det. Börjar nämligen bli lite less på mitt gamla. Ska försöka hinna/orka med ett IndoorWalking pass innan det!

Beställde mig just lite löshår, clips, är lite osäker på om färgen blev rätt, men håller tummarna på att det kommer passa! Spännande :)

Längtar till freeedag, då får jag besök av min mor som kommer för att hälsa på mig i stan. Kommer bli 3 (minst) lediga helger för mig, 2 kvar ;)

Kollade mailen idag och upptäckte att jag fått ett jobberbjudande, som sska i Pajala haha, nja jag ångrar inte att jag redan skrivit på papprena på jobbet till avd43 om jag säger så :) Fatta om en vecka kommer jag vara sjukt nervös.... och ännu mer när jag vaknar på måndagen då det är dags för min första dag som sjuksköterska :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0