Indoor Walking.

Trots den underbara middagen igår och en välfylld magsäck lyckades jag storhandla ganska rejält igår! Aja mat å liknande som inhandlas på mataffär är alltid bra att ha hemma :)!

Idag efter jobbet var jag och testade IndoorWalking på Helex, jag gillar det, spec att man kan individpassa passet så mkt, eller ja helt å hållet :) Kommer definitivt att gå fler ggr!

Lagat mat nu, vad jag trodde skulle bli storkok, resulterade dock endast i 5 matlådor.. :( Hade velat ha mat för helgen ut iaf eftersom jag jobbar ngr dagar i streck nu. Ledig tisdag först, aja får väl laga mat ngn kväll igen efter jobbet!

Nu ska jag hoppa in i duschen, haft lite affärer för mig ikväll så inte hunnit duscha än efter passet. En dålig affär hoppas den andra blev mer lyckad iaf :( :) Måste läsa lite i min nya bok jag börjat med, Snabba Cash, har nämligen en inplanerad bio här snart och vill helst ha hunnit läsa ut boken innan dess ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0