Morgonpigg?

Vaknat 6 igår och idag. Skönt med morgonträning. Försöker dessutom vänja mig så att jag kommer orka jobba på sunderbyn. 2,5vecka kvar att jobba på Willys. Nästan så man börjar bli lite nervös ;)

Var på mitt IndoorWalking imorse, kl7, mitt andra pass. Detta kändes faktiskt tuffare än det 1a. Kanske var lite mesig 1a gången och avvaktade lite med att ta ut mig?

Har äntligen hittat telefonen jag vill ha! Hoppas denna är typ 1000ggr bättre än de senaste jag haft ;P Nej nu frukost sen blir det jobb 10-19, efter det blir det maraton med TVD tillsammans med B&J, godis och cola zero. Blir 1a gången denna vecka som jag gottar mig. Försöker hålla mig till en dag i veckan, är dock inte lätt ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0