Nytt husdjur?

Försökte blogga redan igår, men den har bråkat med mig fram tills nu.

Hade halvdag igår, slutade redan kl 12. Fick en matleverans på Willys så hade färdig lunch när jag kom hem från jobbet. Åt, slösurfade, la mig och läste Snabba Cash, tänkte att jag vilar en snabbis. hehe, blev 3 timmar. Som tur var missade jag inte träningspasset iaf! Efter träningen fick jag ngt ryck och började städa. Berodde nog på mitt nya husdjur jag såg, en silverfisk på toaletten! FY FAN!!! Madde kom förbi, vi såg film :), så blev dammtorkning + städ av toan. Ska strax dammsuga och skura sen är lägenheten ren och förhoppningsvis fri från husdjur!!

Varit på indoor walking imorse, är faktiskt riktigt skönt att träna på morgonen, även om det är rikigt skönt att sova ut också. men men ;)

Blir nog en sväng på stan idag, börjar först 16 idag och slipper stänga också! ;) Nej nu är mina ägg klara, laaater!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0