Straffad...

Fick mitt straff efter att jag smet ut igår och köpte gotta. Shit var risig jag blev igen, halsen brände, kroppen värkte och febern kom tillbaks. Aja gott var det iaf med lite gotta, sånt förtjänar man ju vid sjukdom ;) Smakade Chunkey Monkey glassen igår, tror det är den jag gillar bäst so far. Finns 2 smaker än jag vill smaka, finns dock inga miniförpackningar av dom så är nog bäst att jag får med mig ngn så det inte är möjligt att trycka allt själv :P

Imorgon kommer nog både mitt Nelly och Stadium paket! Spännande :) Hittade detta under dagens morgonsurfning. Funderar nästan på att beställa, har jacka i samma, vore inte helt fel med en dress.. Vi får se!Beror lite på hur morgondagens klädpaket passar.


Snart är det iaf heeeeeeeelg. Ser fram emot denna. Ska jobba imorgon till 90%, hade det inte varit sista dagen hade jag troligen stannat hemma en dag till. Men som sagt SISTA, känns lite "tvunget" ;). Kan tillägga att jag har en lugn dag, 7.45-12 som jag ändå bör överleva!

Får besök imorgon av min mor som ska sova en natt, blir mys. Lördagen blir det fest, söndagen chill och middag. Har en träningsfri vecka, bortsett från måndagens träning. Tar emot och visst blir jag rastlös, men kroppen är inte frisk. Försöker intala mig att det är bättre att vara borta 1v, än att utmana kroppen och kanske bli borta 2-3v istället.

Och jaa... jag vet! Är uppe med tuppen igen som vanligt. Kan inte ens sova länge då jag är sjuk :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0