Uppsägning.

Imorse fick jag ett glädjande samtal om en tjänst som sska. Samtalet resulterade till en uppsägning idag på Willys, jobbar månaden ut sen är det dags att gå ut och börja jobba som sska. Känns både spännande och lite skrämmande på samma gång!

Har inte gjort så mkt mer än jobbat idag och diskat bort mitt berg, kommer kännas betydligt skönare att vakna imorgon än det gjorde idag då jag såg min diskbänk!

Nu ska jag sova, jobbar 7.45-12 imorgon sedan bär det direkt av till Boden där jag ska fixa specialtillverkade fotinlägg åt mig + köpa mig ett par riktigt sköna arbetsskor! Kan säga att man sitter inte lika mkt som sska som man gör som kassörska!!

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0