100118

Då var jobbandet igång, fick en trevlig 10dagars på raken, då med praktik + jobb och byten, självförvållat, men va fan behöver pengarna och det är under en kort period så jag klagar inte direkt, även om de är skönt att vara ledig också ;)

Helgen gick i lugnhetens tecken, ganska skönt, ingen måndagsångest då iaf :P Längtar till helgen, kommer vara ledig då 5 dagar på raken. Dock skrivit upp mig extra då det är löning, kanske man tjänar pengar istället för att slösa dom ;)

Ska träffa Peter på Helex kl 15, bäst att jag vilar så jag orkar, inte alls laddad. Eller jo jag är laddad för att träna, men är trött när jag jobbat morgon bara. Lite vila botar allt?! :) Så nu krypa under täcket med min nya bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0