Vardagen är tillbaks.

Nu är firandet av examen över och vardagen är tillbaks på riktigt. Jobb jobb, träning och lite häng med vänner däremellan. Känns väl helt okej, iaf när mars kommer och jag får min första riktiga LÖÖÖN!! :D

Lite bilder från fikat, ceremonin och banketten:
   

Har, eller har nästan, försöker än komma igång med träningen har tagit mig ngr gånger, men är inte riktigt uppe i 4 ggr per vecka som jag vill träna, kanske dock kommer upp denna vecka i 4ggr, men måste ju hålla i sig i iaf 4v, anser jag innan jag kan säga att jag är igång igen :)

Är ledig nu till tisdag, känns nice. De lediga dagarna är redan planerade och uppbokade! :) Senare idag ska jag åka till min kusin Helena, spana in hennes hus som hon kanske köpt för 1-1,5år sen eller ngt liknande? Jag har varit snäll och givit henne rejält med tid så att hon hinner fixa till huset, att allt hinner bli klart förstår ni :) Man ska inte stressa ;) Ska sova där till imorgon. Sedan när jag kommer tillbaks till stan ska jag hänga med 2 mkt underbara tjejer! Vi ska beställa och äta sushi, sen blir det film och godis, övernattning och massa surr å mys! ;) Jag längtar efter vad dagen och morgondagen har att erbjuda med andra ord!!

Igår fyndade jag en svart kavajjacka på H&M! Helt okej till vardag, bra pris var det på den också. Sen unnade jag mig en ny adidas WCT-jacka, klarblå med rosa/korall liknande ränder! Hade lite bonuspengar insatt på mitt stadium kort så jag passade på att utnyttja dessa!

Ska snabbt städa undan härhemma sedan ska jag klä på mig för att ta mig till gymmet, idag blir det dock bara kondis då jag inte tror att jag kan trotsa träningsvärken och köra styrke. Men all träning är bra! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0