LEEDIG!!

I helgen är jag ledig!!! Om det behövs? Ooo jaaa!! Jag ska bara ta det lugnt, äta när jag är hungrig i LUGN och ro.. Det enda som är förbjudet är att stressa och tänka på jobb. Har nämligen mkt på jobbet och väldigt svårt att koppla bort det, drömmer om det minst varannan natt och vaknar flera ggr och har panik över att jag glömt ngt :S inte bra jag vet, men inte som att jag kan bestämma över mina drömmar.... :( men en klump i magen eller i halsen börjar nästan bli en vardag för mig. Det är tillåtet att vara ny sjuksköterska, jo jag har hört det, men jag vet inte om jag delar den uppfattningen riktigt just nu. Igår började jag fundera på att läsa till ngt annat men nu har jag lugnat ner mig lite mer och bestämt mig för att ta en dag i taget :)

Imorgon har jag iaf tänkt ta mig en tripp till Piteå, där ska jag äta ngt gott och förhoppningsvis shoppa ngt fint till mig. Tycker som att jag är värd det! ;) På söndag ska jag städa och tvätta och avsluta dagen att se film med en vän, dock en tråkig en som inte äter godis :P

Nu ska jag se filmen på 5an, hört + tror den är bra!
Ha en mysig helg alla för det ska jag ha iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0