LUSH!

Tack vare en jobbkompis har jag upptäckt LUSH produkter, sitter nu med en hårinpackning (ett minus: den luktar glögg/pepparkakor) som ska göra susen för håret! Sen har jag även hittat ett intressant schampoo + balsam som jag är sugen på att köpa och testa :) En schampookaka ska motsvara 3 schampoo flaskor!!

Igår var det häng med Sussa hela dagen och kvällen. Vi hyrde 2 filmer, up in the air och precious (?). Den första var helt okej, den andra sådär. Båda gick att se iaf :)

Idag har mamma och pappa tagit sitt pick och pack och åkt till Alanya för en vecka. Jag har beställt 10 rullar menthos strawberry/yoghurt. Hoppas verkligen dom finns kvar! Och nej jag kommer inte bjuda ngn så ingen idé att du ens frågar :P haha.

Nej om man skulle ta och fortsätta renoveringen... bryn behöver färgas, mask läggas, tår målas och fötter filas! Ska åka till jobbet imorgon och hälsa på så måste ju vara lite fiiiin haha ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0