Stekt!!

Var ocg hälsade på jobbet i fredags. Vill också jobba, kan inte, men vill. Rastlösheten excisterar om jag säger så. Dock har den inte synts till nu på ngn dag. I lördag hoppade jag på bussen mot Kalix och for och hälsade på min kusin Helena. Där bjöds det på hemmagjord sushi, mycket gott! Blivit en del sushi i veckan, men jag klagar inte! Därefter gottades det, och gottandes forts. Blev även en öl och en Bacardi, sååå gott det var :)!

Idag har vädret varit grymt, tog en lång sovmorgon till halv 11 (sover fortfarande lite dåligt, vaknar pga smärtan) sedan har vi stekt i solen, ätit lunch ute och varit och köpt glass! :) En full dag, vilket resulterade till att jag sov hela bussresan! Gått hyfsat att åka buss, dock är det inte det lättaste. Trånga gångar, jobbiga trappor och högt mellan bussen och trottoaren.. men jag tog mig ToR ;)

Imorgon blir det tandläkaren för mig, därefter Max och sen får vi se vad som sker. Kanske hyr mig en film.. beror på hur kraftförrådet ser ut på kvällen ;)

Nu forts se film sen sussa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0