Vaknat till liv igen!

Godis får dig att må illa, godis får dig att må illa. Om jag bara kunde komma ihåg detta även när illamåendet gått över!!

Igår hade jag väääärldens slödag, jag satt i princip inne hela dagen med mina mjukskläder. Gjorde dock ett undantag på kvällen då jag var ut och köpte lite gotta och hyrde en film. Blev "har du hört ryktet om morgans?". Helt okej enligt mig :) Idag har jag dock varit lite aktivare. Gjort affärer, fixat friskvårdsbidraget på helex, varit på stan (gick tom plus där!!), lagat både lunch OCH middag!, hängt med Madde (vi såg Farsan, helt ok!). Sedan har jag rensat ut garderoben ytterligare. Haha finns inte mkt kvar i den snart :P Så imorgon eller på torsdag ska ännu mer läggas ut redo att säljas!

Iochmed sjukskrivningen har jag inte den bästa dygnsrytmen, somnar kring 2 ungefär.... Nu inte ett dugg trött men ska vara på Helex kl 10.00 imorgon för ett styrkepass (kör dock inge ben eller rumpa än så länge) så det gäller att vara pigg!! Aja, ska försöka varva ner framför tvn nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0