Dans på rosor!

Den dåliga uppdatering beror på att mitt "modem" dog natten till fredag, (R.I.P), igår morse föddes dock efterträdaren! Dock måste jag säga att det har varit nyttigt för mig, även om det tar emot, att ha varit utan internet. Lagt mig tidigare, fått mer gjort, träningen + promenaderna har även de gynnats.

Då har det varit lön, riktigt skönt! Absolut en sak jag kan vänja mig vid!! :)

Vaknade tjugo i 6 idag hihi. Funderar på om jag ska vara vaken nu eller sova en timme. Halv 9 ska jag och Sussa på promenad vi får se om det blir en ute eller om vi bara ska gå i gymmet! Sedan ska vi på stan och shoppa och luncha! Köpte ett par skor igår. Idag är jag ute efter lite underkläder och ett par chinos! Det sistnämnda kan bli svårt att hitta, dvs såna som passar mig.. :S Aja hoppas på det bästa!! Ledig denna helg, vet inte vilken helg i rad det blir som jag är ledig men jag klagar inte. passar istället på att njuta eftersom jag from nästa helg börjar jobba helger igen! Imorgon blir det iaf fest, STUK! :)

Åhh känner mig på bra humör idag! :) Dessa skor köpte jag igår, svin sköna!

Kommentarer
Postat av: sussa

söta :)

2010-03-26 @ 08:11:59
URL: http://sussnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0