Dejt sökes på lördag!

Då har mamma åkt idag och jag är själv igen. Hon kommer igen på mindre än en vecka :)

Var ganska tufft att stiga upp imorse, även om jag la mig tidigt idag. Sen att jag har grym träningsvärk i armarna gjorde inte morgonen gladare :P Idag var det tänkt att jag skulle ta mig på ett IndoorWalking pass direkt efter jobbet. Klev av bussen. Svänger jag höger tar jag mig hem, och vänster mot gymmet. Var såååå nära att jag tänkte ta höger men tvingade verkligen mig själv att träna. Vilken känsla efteråt när passet väl var över :) Dock känner jag att det är inte bara styrketräningen som går segt efter uppehållet, kondisen gick segt även den :(

På fredag blir det middag på Allstars och lite vin och öl. Lördagen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Någon som har något förslag?

Kan greys börja nu tack så jag får sova :)

Kommentarer
Postat av: Ann-Helén

du kan tentaplugga med mig och kolla melodifestivalen!

2010-03-12 @ 13:36:22
URL: http://anniehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0