Den gamla goda tiden!

Ibland saknar jag pluggtiden. Dvs då man inte hade så mkt plugg att göra. Steg upp åt frukost och kunde därefter konstatera att jag fortfarande var trött och gick därmed och la mig igen, för att sedan vakna lagom till lunch! Haha slött? Ja som bara den. Men skönt? Grymt skönt!!

Är inne på min 5e och sista lediga dag. Imorgon börjar jag jobba heltid. Dock är den lediga inte slut än! Varit med Linda på Storheden. Handlade lite från H&M och bolaget. En viss person som jag väntade på imorse och gjorde mig klar för att gå på bolaget svek nämligen mig. Hade jag vetat det så hade jag tagit min morgonpromenad som jag inte kunde ta för att jag sov för länge och trodde vi hade dejt just innan 10. Pik pik pik :P Jaaa, vart lite less ;)

Så promenad, middag på SubWay med bror och därefter bio med kusinen är resten av dagens planer! Ev. kanske jag hyr en film ikväll, har iaf blivit erbjuden sällskap och denna är en sån som bäddar sängen tills man kommer hem! De ni! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0