Feng shui.

Blev en hel del gotta i helgen, men det var planerat också :) Åt typ väääärldens godaste cheesecake igår på Waynes Coffee, okej inget slår topshops cheesecake i sthlm :P! Men denna var riktigt god, var i himlen ett tag ;) Imorgon börjar mitt nyttiga hälsosamma liv, måste vara en bra förebild som sska ;)! Haft ett träningsuppehåll på 2v nu, en vecka pga sjukdom, en pga lathet!

Sov till 9 idag hörochhäpna! Igår vaknade jag till sex men låg och halsov till 8 iaf ;) Dagens planer: lunch kesoplättar, sen ska jag på stan och kika på lite ny inredning! Blir middag idag på Porsön hos moster :) Om jag inte har fel bjuds det på älgfärsbiffar ;)

"Feng shui Anna" är i farten igen haha. Har rensat bort massa gamla urblekta dukar idag, 1 papperspåse med handdukar, och 2 papperspåsar med lakan. Igår gick jag igenom smyckeskorgarna mina, tur att man köper billiga smycken ger inte så mkt ångest att slänga då ;) Kläderna är ett halvt påbörjat projekt. Måste inhandlas nytt innan jag kan slänga? ge till röda korset? tradera? Vi får se, detta projekt lär nog ta 2-3månader iaf! :P

Är laddad för jobb efter denna vilohelg. Hoppas på en spännande och lärorik vecka! Kort om denna 1a arbetsvecka kan jag säga: stressig och lärorik!

Köpte förresten riktigt grymma skor igår!


Nu ska lunchen intaaagas, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0