Fredagsmys!

Överraskande rubrik, eller inte? ;) Är heeeelt slut efter denna jobbvecka, ändå har jag bara jobbat 32 timmar. Men att jobba 32 timmar 1a veckan på en ny arbetsplats känns nästan som dubbla timmar.

Helgen blir lugn. Mamma kom igår och hälsade på mig och stannar till tis, onsdag? Vi har varit och gottat oss på Max, inhandlat massa godis på HemmaKväll samt B&J. Har snart testat mig igenom alla smaker! Hoppas på sol imorgon och söndag så att man kan ta sig ngn promenad och gotta sig i solen! 2a träningsfria veckan, okej förra veckan var jag sjuk, denna har jag bara varit lat och trött.. Tar itu med kosten och träningen nästa vecka, denna helg ska njuuutas ;)

Nu har nog glassen tinat till sig!!

Ha en mysig helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0