Ny karriär!

Helgen som var var mycket trevlig. På fredag kom mamma och hälsade på mig, stannade till lördagen. Vi shoppade, myste och åt gott :) På lördag hade jag fest, firade mitt nya jobb. Ngr vänner var här, hade lagat till tacopaj, kycklingpaj och laxpaj, till efterrätt blev det pollykladdkaka med grädde till. Alkohol dracks och kring halv elva for vi mot Allstar. Där var det trevligt! :) En av mina bästa kvällar på Allstar. Just före då folk av gänget redan börjat gå hem bestämde jag och madde att fara en sväng på stuk. For hem före 3, resterna från kladdkakan lockade ;)

I måndag har jag börjat på mitt nya jobb. Idag är jag ledig, behövdes haha :D Tjänsten är på 75%, men fick igår veta av tjänsten att jag får ett nytt vikariat fr.o.m. den 1 april som kommer innebära heltid, dvs mer klirr i kassan! :) Visst känner jag mig lite vilsen på mitt nya jobb, men det känns kul att gå till jobbet, tiden bara flyger förbi en när jag väl är där och jag lär mig ngt nytt nyttigt varje dag, stimulans! Dvs stor skillnad från Willys jobbet. Visst kommer jag att sakna vissa från personalen det är klart, men jobbet kommer jag inte att sakna en millisekund. 

Inte tränat sen förra måndagen, funderar på att gå idag men vet inte känner mig seeeeg å trött matt u name it. Får se, hinner ju gå tors, lör och söndag ;)

Funderar på att dammsuga iaf, diskat bort mitt kära återkommande berg iaf. Imorgon kommer min mor på långbesök stannar till tisdag. Ledig helgen + tisdag så det är tur det iaf :)

Kommentarer
Postat av: malino

hej och grattis! hoppas du kommer trivas på ditt nya jobb =) kram malino

2010-03-05 @ 15:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0