Tentaröj!

2a dagen ledig. +3 dagar kvar, jag klagar inte :) Dock är det lite dyrare att vara ledig, spec när jag gått på stan nu 2 dagar i rad! Har resulterat till lite shopping: skjortor, örhängen, underkläder, lila basketshorts och en softshell jacka! Åh nu kom jag på en sak jag måste gå och köpa imorgon på stadium. Kommer bli perfekt till min lila jacka! haha verkar ha en lila period ;)

Ikväll är det Stuk som gäller! Ska bli trevligt! Funderar på om jag ska ta och försöka färga barret själv nu så man är fräsch till ikväll! ;)

Lägger upp en bild på mig i pannlugg eftersom jag vet att vissa av mina läsare inte har facebook! :)


Kommentarer
Postat av: Linda

och du är sååå fin :) helt lovley!

2010-03-27 @ 18:07:47
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: helena

ååå vad glad jag blir med en bild...=) tar åt mig det där med facebook...ska ta mig tid att komma...snaaart...ledig 1 v efter påsken kanske kan planera in nå då?hadé kram

2010-03-27 @ 19:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0