Bläääää!!

Ikväll suger mitt liv. Fått feber är trött trött trött + orkeslös. Att hoppa på kryckorna känns tusen ggr jobbigare än vanligt. Ja ikväll är det riktigt synd om mig. Dock ganska synd om Emelie även som fått linda om min fot. Haft samma förband i snart 2v, dag och natt, ja resten kan ni ju lista ut själv? :P

Imorgon ska jag till VC för att be dom byta förband för att se hur såret ser ut (var nedblodat och vi kunde idag aldrig komma åt och se själva såret). Hoppas det ser bra ut och inte visar ngr tecken på infektion iaf. Funderar på att åka hem till Ötå om febern inte ger sig. Hem till mamma.. haha precis så :P Nej men det suger att vara sjuk och själv!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0