hungrig!

Vaknade först 5 imorse av att jag var sugen på ngt.. Lite godis och pepsi max, perfekt täntke jag! Dock resulterade det till lite magknip och att jag var vaken nästan en timme! :P Nu vaken igen, denna gång av hunger! Ja jag är frisk :) Och det är ren lycka kan jag meddela. Deppar inte över att jag tappat lite i vikt, men dricker hellre bara vatten och är frisk är kör den "dieten" igen :P

Sitter och kollar Gossip Girl nu, bara 2 avsnitt kvar, sedan måste jag återta mitt sociala liv igen.. Att jag hunnit se nästan 4 säsonger på 2-3v + heltidsjobb säger ju en del vad jag gjort senaste tiden ;)
Imorgon blir det jobb. Tors, fre, lör. Sen ledig en dag, jobb två, ledig 3. Har ett ganska skönt schema!
Lägenhetssökandet går åt skogen. Har typ gett upp nu. Så  nu vill jag göra om lite i läggan här istället. Vill på IKEA och köpa nytt vardagsrumsbord + vardagsrumslampa! Funderar även på att göra om i badrummet. Lite smågrejer bara, men kanske ska slänga upp ett duschdraperi, kanske förhindrar vattnet att rinna ut så mkt + att det blir lite snyggare. Tvekar bara vilken färg ska ska "inreda" badrummet i.
Nu forts med Gossip!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0