Semester i byn

I torsdags avverkade jag en a-tur och sedan hoppade jag på bussen mot Ötå. Semester fredag, gud så skönt! Fredagen spenderades mest i Happis. Blev att inhandla en massa baktillbehör. Har börjat med LCHF sedan en månad tillbaks ungefär och har helt plötsligt blivit intresserad av att baka. Inte så konstigt egentligen eftersom jag inte kan köpa ngt gotta direkt från hyllorna i affären, och då är alternativen: vara utan eller göra eget gotta!

Idag blir det att fara åter till stan, försöker hitta ngn skjuts men går inte alls... Har en del saker (som vanligt) som känns lite jobbigt att behöva dra med bussen...
Går kväll imorgon, måste på stan och handla lite basplagg. Klädmässigt gillar jag att sommaren är över och hösten är här ;)!

Kommentarer
Postat av: helena

MÅSTE MAN ALLTID PÅMINNA DIG OM UPPDATERING TACK!!!!

2011-11-06 @ 16:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0