Återhämtning.

Tack iaf att ngn tog åt sig på mitt förra jobb och ansträngde sig. What would I do without u? Nå vill inte tänka så långt iaf.

Idag har jag haft en återhämtningsdag, ingen praktik, hade inte tid. Ingen ork heller från helgen. Börjar bli gammal, är seg å död i 2 dagar efter fest. Illa, = dags att sluta dricka.. Jaja sagt det förr, men jag vill verkligen måste bara börja försöka mer och tänka på "sviterna" som är sen dagen efter. Aja idag har jag iaf: stor städat, tvättat, varit på middag (fick med mig lunchlåda till imorgon oxå, tur då!) samt betalt alla räkningar. Csn om ca 30min oxå, skönt. Inte blir denna månad heller ngn lyxmånad, men men man överlever alltid. Överlevde jag helgen, eller söndagen rättare sagt så överlever jag nog typ allt :P

Blev lite impulsfest på lördagen, började dricka vid 23, slutade 7 på söndag morgon, Sen skulle jag börja jobba kl11. Fem över 11 ringde Malin och väckte mig och undrade var jag var. Aja, första gången det hänt under mina 5år som jag jobbat där.

Nu ska jag snart ta och sussa i sängen, har lyxfrukost imorgon = cola zero + keso (som ngn glömt kvar hihi)..
Sen imorgon bär det av hem till buuuuun.. gud så skönt! Ser ju när och OM jag kommer tillbaks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0