Julklappar.

Är sjukt less på att sova nu så tänkte lägga upp lite bilder på julklappar jag fått + gett till mig själv ;) hihi

Såå sköna, spec jag som kan vara lite kall om fossingarna ibland :(

Detta var en julklapp som jag fick i förskott!
En mini LG 10,2tums skärm. Ska bli en pluggis nu, bättre sent än aldrig!

Min nya soffa är lite kall om mornarna, då är ju denna perfekt att ha på soffan. Me like :D!
Lagt 4 sådana här i min bokhylla, blev faktiskt riktigt snyggt och ja bra såklart :P
Ny kökslampa eftersom min andra spökade. Den gamla lampan är nere, men inte fått upp denna, fattade inte riktigt hur man gör.. hmm

Och så lite välbehövliga pengar. Aldrig fel :)
Sjukt snygga och sköna satin påslakan, helt klart nya favoriten!

 40 tums tv, Samsung. Min gamla funkade väl, men den var så fet. Måste ha en slimmad tv nu när det ska bli slimmade tider. hahahahaha

 Ett par vanliga stövlar + att jag fick ett par andra varmfodrade skor.

 Måste ha en mp3 som jag har när jag tränar + en till vardags.

Pallar inte att ha vanliga lurar när jag börjar ha in ears, så var ju tvungen att ha ett par in ears till.


Var tvungen att köpa denna så jag lätt kan föra över det från min gamla dator till min nya!

Hade varit snäll, eller så är kontot tomt nu haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0