Sämst.

jag ska bättra mig med uppdateringen, men knappt haft tid med ngt alls på sistone.
I torsdags bestämde jag mig iaf för att åka hem till Ötå och vila upp mig :) Visst har det varit lugnt här men vet inte direkt om jag vilat upp mig så mkt som jag var i behov av.
Igår blev det IKEA, hittade så saker där sen vinterskor (äntligen!!) och en klänning/tunika till personalfesten som vi har ikväll. Jag är väldigt oladdad inför den måste jag säga.. hmm.... Ok julbord kul, gratis... men känner bara usch för mat, åt igår så att jag tappat aptiten känns d som :S Sen sällskap, känner mig inte spec sällskaplig idag måste jag säga :P

Aja ska gå och packa nu lite smått, bussen går om 2 timmar, måste hinna bada bastu samt fixa mig oxå..
ORKA!!!!!!!! så känns det mesta faktiskt nu, förutom vissa saker som jag fortfarande gillar att göra :) Men så funkar dock inte livet..


Aja later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0