Nytt motto.

Pratat med Annie idag, jo faktiskt :P, vi kom fram till följande: Hellre fräsch, het å pank. Än ful och ofräsch å ha massa pengar på kontot! Haha ja jag har varit på stan idag... ;) försökt bota lite ångest. Det hjälper ju så inte mitt fel. Blev 2 linnen från Gina, nya glas, duk till vardagsrummet, mascara, ansiktsmask, lite blockljus å dekoration till det. Sen har jag ringt å bokat tid för klipp och färg på fre. Behövs en rejäl uppfräschning känns det som :( Fast vet ju mest att vad det är som gör att jag ser ut som hell. Och det vet nog alla som sett mig oxå.. Aja, var även förbi på apoteket å köpte ngn kräm som ska påskynda läkningen av blåmärken å liknande.Fast det var igår kom jag på, är förvirrad :S Testat den idag iaf, den luktar inte hallon kan jag säga, men bara den hjälper så blir jag nöjd!!

Annars har det varit en riktigt chill dag, d.v.s. efter Helex. Lagat kyckling med soltorkade tomater, pesto å mozzarella å gjort ngn bönsalladsmix till. Sen har jag diskat, pimplat te, å bara varit. Ganska skönt ändå.

Nej nu forts se Grey's sen sova, börjar 8.15 imorgon så måste vara pigg, för annars ser jag bara mer ut som hell :P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0