USCH!

Tvättat idag, eller håller som på än.
Var en granne i tvättstugan när jag skulle sätta på dom första maskinerna. Var trevlig å började prata, misstag.. Bara för att man börjar prata med en, betyder det inte att jag vill höra hela ens livshistoria. Kände efter 15min hur jag började kallsvettas, kännas konstigt i benen eller ja hela kroppen. Skallen kändes helt cp. Försökte avsluta samtalet. Mm, lycka till typ. Kände hur jag fick svettdroppar i pannan, hur blek jag var. Satte mig ner, hjälpte inte. Tänkte jag svimmar snart. Grannen som var så upptagen med att prata forts surra på som den, märkte nada. Tillslut när hon pratade avbröt jag henne med att jag måste gå nu. Kom in till lägenheten, gick förbi spegeln, visst såg jag ut som ett spöke, oh yes. La fötterna högt upp, vilade ett tag. Började tillslut känna mig normal igen. Sen var det ju bara hoppa in i duschen efter den kallsvettningsattacken. Usch..

Aja nu ska jag ner i tvättstugan, hoppas ingen är där.. kanske tar på mig min mp3 för säkerhetsskull så ingen börjar prata med en.. Orka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0