Vinden har vänt.

Ja än så länge så verkar det faktiskt så. Fick veta idag kostnaden för handfatet, mkt bra pris!! ;)))))))))))
Sitter nu och väntar på Bm, vi ska på middag hos Annie. Tror det kommer bli mkt gott, lite vin blir det oxå!
Men har dock världens beslutsångest om jag ska ut ikväll eller inte, vill det, men kontot säger nej, spec om det blir utgång imorgon oxå. Inge kul att vara fattig :( spec inte 3 dagar efter lön/csn :S

2 dagar kvar på psyket sen är jag klar där!! Men sen börjar ju en annan praktik. Blir ganska tufft när jag har praktik, plugg å jobb. Blir lätt att jag tar mig vatten över huvudet :( Måste ta lära mig att ta bort MÅSTE från min ordlista och börja prioritera bättre!! På måndag kör vi igång med det :D

Hmm, är som sugen på bus ikväll, men får väl hejda mig och ta det imorgon ist!? Hatar beslutsångest, hade varit kul att gå ut med kussan ikväll.. Imorgon blir det iaf fest med en annan kusin. Ja vi Kummus är ngr st ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0