Dags att göra om lägenheten!

Idag har jag faktiskt varit duktig, vaknade 8, tog halv tio bussen till skolan! Var där till just efter 16. Känner mig stolt! Ska dit imorgon kring 8-9, men blir bara att sitta till 12, för ska in till stan då och äta lunch på Österns Pärla! Gott!

Haft middagsgäster idag, jag bjöd på chokladvåfflor med vaniljvisp och hemgjord blåbärssylt :) Var faktiskt gott, kommer definitivt att göra om det igen!

Fick ngt "ryck" igår och la ut min bokhylla och byrå på blocket, nu hoppas jag få sålt dom. Och bäst det, har nämligen beställt nya saker från IKEA redan ;) Ankomst nästa vecka då kommer även soffan! Usch vad jag kommer ha att göra, veckan innan tentan. Inte så bra planerat eftersom jag gärna vill ha allt gjort direkt, men har inte tålamod eller talangen för att montera så får ändå vänta säkert en vecka eller 2 innan allt kommer vara på plats.


Innan månaden är slut ska jag ha kikat på tapeter oxå!

Kommentarer
Postat av: Carro.

Oj så gott med våfflor, mums. Du får bjuda mig nästa gång, ;)



Jag försökte leta upp dem här möblerna på blocket, men hittade dem inte. Vad tar du för vita bokhyllan? Kram/KUMMU

2008-10-15 @ 01:06:32
URL: http://carolin.kummu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0