Halloween..

Haha tack för förslagen om vad jag ska göra, vet inte riktigt än, blir att åka förbi på fest på porsön iaf. Utgång vet jag inte än vart det blir? Vet iaf att jag inte ska till Boden. Förlåt men en annan gång, jobbar oxå så funkar som inte riktigt.

Just varit på bolaget, liite folk ja :)

Min att göra lista som jag hade.. Ja middagen på Zan var lite speciell, men maten var god iaf! Inte för att jag själv hade lagt ut dom pengarna, men tack iaf :) Mamma och jag har varit å handlat, haha, ingen överraskning. Så nu har jag väl mat för ett tag iaf? Fick iväg bokhyllan igår, YEES! på tiden!! :) Disken är borta.. Hemtentan... hehe....... äh har inte tid att skriva mer :P haha

Ikväll är det fest iaf! Nog hamnar man alltid ngnstans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0